mek da ©™
Entri ini ditujukan khas kepada abahku ayahandaku bapaku Che Razali Bin Ismail yang kini sedang berkhidmat di Jabatan Bomba dan Penyelamat Negeri Kelantan. Hehehe. Pjgnya intro. Selamat ulang tahun abah yang ke-50. Semoga abah panjang umur dan dimurahkan rezeki. Cepat2 naik pangkat lagi. Huhu. Terima kasih byk2 sbb abah byk berkorban utk aku dari dulu hingga kini. Terima kasih abah kerana membesarkan aku dgn penuh kasih sayang dan didikan membina. Terima kasih abah sbb dah banyak habiskan duit utk aku. Yer...untuk aku belajar. Dia mahu melihat anak-anaknya berjaya. Tapi bila la agaknya aku dpt membayar segala pengorbanan abah selama ini. Tika dan saat aku menulis entri ini...aku tersangatlah sebak. Ku rasakan diriku tidak mampu untuk membalas budi abah selama ini. Terima kasih abah. Selamat hari jadi abah. Aku tahu abah tak akan menyekodeng kat blog aku...cukuplah entri nih sekadar luahan hatiku...kuingin katakan bahawa budi abah tak terbalas. Moga abah dipanjangkan umur.

...Bila mama menulis diari pada...30/6/2009
Labels:
2 Responses
  1. ladyBEErd Says:

    erm, akan daku print esei BM ini..dh poskan ke pasir pekan...


  2. myle@my Says:

    selamat ulang taun gak utk abah...
    ngeee...
    eklas dr bakal besan anak abah...
    ekekeke..
    ;P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...