mek da ©™


Dear diary............

Kali ni deco-deco ruang sinki pulak......
bukan deco ape pun, cuma tukar sinki baru (dah kali ketiga tukar) & pasang wallpaper kat dinding. Dinding dah teruk sangat.. maklumlah dah 11 tahun duduk sini.. rumah sewa je pun sbb tu no kabinet ehekkkk

Cer tengok gambar sebelum... terukkan? Gambar selepas sedap la sikit mata memandang kihkih.


Kak mek hanya gunakan segulung wallpaper bercorak bata ini. Size 45cm x 10m
Masih ada lebihan, boleh tampal kat ruang lain.


Kemas la sikit dari biasa ... amboiii hihi




Tempat gantung sudip ni belum berganti...dah lama tau guna... ingat nak tukar dengan yg besi punya..  



Gitulah kisah deco-deco ruang sinki kak mek yg cinonet nih kuikui
Opss sebelum tu bangga sebab bab pasang memasang wallapaper ni kak mek blh lakukan sendiri tanpa bantuan encik suami wahhhh gitu......... sila muntah koh3

Till then, mekda.

Labels: , ,
Reactions: 
0 Responses