mek da ©™

Dear diary, MEE RACUN BATU PAHAT.

Pertama kali bila mendengar perkataan mee racun, mek rasa agak unik. Mula la terfikir ape agaknya yang meracuni perut korang eh bila dah telan mee ni hahaha.

Sebenarnya mee racun ni dah lama famous kat Batu Pahat, Johor. Mek je yang baru nak rasa. 

Bila dah rasa, ooo baru tahu... sedap jugak, sometimes rasa mcm kuah spagetthi pun ade sebab kuahnya agak pekat, kaler merah, rasa masam-masam tomato dan yang penting ada rasa blackpepper. Bagi yang suka makan gearbox kambing memang ngam lah. Hihi..............mee racun ni mek makan kat plaza larkin je pun. Harga semangkuk RM8.

Cuba try test kehkeh


Till then..................mekda.

Labels:
0 Responses