mek da ©™
Suka aku baca entri korang bab pegi kenduri kendara sana sinun.Ekceli,aku byk gak jemputan. Ye lah musim kan. Plak tuh time cuti sekolah nih. Ayo mak...tp ko byk lak jemputan kt Kelantan. Xdpt aku nk join. Tau2 jek la aku nih bknnya leh cuti sokmo. Harus diingat cuti tahunan aku sudah kehabisan wawawaaa...

Hmm..di kesempatan ini aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada my uncle yg selamat melangsungkan perkahwinannya dengan seorang cikgi pada 4hb Jun yang lalu.Tahniah ye Pok Dik. Aper yek nama mak sedara baru aku itu. Aida kalo xsilap ehehehe...kami belum pernah jumpa sebelum nih. Huhu.Tp dia mengajar kt JB.

Selamat Pengantin Baru juga diucapkan kepada sahabatku Wan Nurul Afira yg bekerja sebagai nurse kat Kedah. Tahniah Fir...C-da xdpt pegi...tp C-da dah poskan ma dan abah C-da sebagai wakil. Ekekekek...semoga jodoh korang berpanjangan.

Coming soon. Huda my geng masa form 5 akan berkahwin pada 12hb Jun nih. SeLAMAT PENGANTIN BARU diucapkan yer. Aku mintak maaf wei sbb xdpt blk. Aku mintak maaf byk2...Semoga jodoh korang berpanjangan...

Last but not least, mintak maaf sgt2 kepada Lieya yg bersanding kat Pontian aritu. Ida xdpt pegi gak sbb Haikal kurang sihat. Cantik sgt Lieya aritu.Cam artis. Thanks sbb upload gambar bagi Ida nengok. Rugi xpegi.

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
wElCoMe tO tHe cLuB!!!!


Idot in da'opis....zassssssssssssss..
Labels:
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...